Mzdový a finanční účetní v advokátní kanceláři - senior

Praha
Plný úvazek
Neurčeno
Do mezinárodní advokátní kanceláře, která působí na českém trhu více jak 20 let, hledáme zkušeného kolegu / kolegyni na pozici SENIOR ÚČETNÍ.
Pokud Vás baví práce s čísly, pracujete samostatně, řídíte se účetními uzávěrkami, orientujete se na detail a ke všemu přistupujete zodpovědně a navíc k tomu zvládnete zpracovat a zaúčtovat mzdy, pošlete nám svůj životopis.


POPIS POZICE
1) Účetnictví
  • kompletní zpracování DPH, kontrolního a souhrnného hlášení
  • vedení pokladny v různých měnách a vedení agendy majetku
  • dohled, kontrola a pomoc při nahrávání el. výpisů do účetnictví, účtování bankovních výpisů a párování plateb (zpracovává naše junior účetní)
  • samostatná příprava platebních příkazů a odesílání plateb
  • znalost zadávání prvotních dokladů do systému a jejich účtování (zpracovává naše junior účetní), účtování uzávěrkových interních dokladů, a to na měsíční a roční bázi
  • vedení a koordinace práce junior účetní
2) Měsíční zpracování mezd
  • samostatné zpracování mezd v programu PAMICA (35 zaměstnanců), export do systému SAP (podklady pro mzdy dodává HR oddělení)
  • podání přehledů na ČSSZ, zdravotní pojišťovny
  • přihlášky a odhlášky zaměstnanců, vystavení POZP, ELDP apod
  • zpracování PN
3) Controlling a reporting
  • zpracování týdenních, měsíčních a ročních reportů
  • controlling na denní a měsíční bázi
4) Příprava a zpracování finančního a daňového auditu
  • příprava inventury účtů
  • komunikace s auditory a daňovým poradcem ve spolupráci s fin. manažerem



PROFIL KANDIDÁTA
  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxe na obdobné pozici alespoň 5 let
  • znalost programu SAP (verze S/4HANA), PAMICA nutná
  • znalost programu POHODA výhodou, jedná se pouze o podpůrný program pro několik účetních operací
  • český jazyk na úrovni rodilého mluvčího, anglický jazyk min. B1
  • samostatnost, zodpovědnost, orientace na detail
  • je potřeba ovládat time management – nutnost prioritizace úkolů, dodržování termínů uzávěrek, efektivní koordinace práce


NABÍZÍME
  • pracovní poměr na HPP nejdříve na rok a následně s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • stabilní zaměstnání v mezinárodní společnosti
  • moderní kanceláře v centru Prahy
  • balíček benefitů (25 dní dovolené, 2 Sick Days, stravenky, MultiSport karta s příspěvkem, Sodexo Benefit program, wellbeing platforma Unmind, zvýhodněné tarify od Vodafone)
  • Občerstvení na pracovišti, čerstvé ovoce
  • skvělý tým a přátelská atmosféra podpořena firemními akcemi a teambuildingy
  • možnost seberozvoje (interní vzdělávací program, EAP mezinárodní vzdělávací projekty, školení potřebná pro Tvoji práci

Pokud Vás tato příležitost oslovila, velmi rádi se o Vás dozvíme více. Aplikujte, prosím, na tuto pracovní pozici spolu s aktualizovaným životopisem.
Děkujeme.

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontaktní osoba

Andrea Mitisková
Zavolat
Máte zájem o tuto nabídku?
Vyplňte prosím odpovědní formulář.






Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami.