Koordinátor objednávek

Brno
Plný úvazek
Neurčeno
Do stabilní společnosti, která se zabývá výrobou a prodejem domácích spotřebičů hledáme nového kolegu, který se bude starat o firemní zákazníky a obchodníky a nezbytnou administrativu. Pokud jste administrativní typ a komunikace v anglickém jazyce Vám nedělá problém, tak neváhejte a zašlete mi svůj životopis.
Místo výkonu: Brno - střed

POPIS POZICE
  • komunikace se zákazníky a obchodníky
  • správa objednávek v SAP
  • administrativní práce
  • administrativní zajištění podkladů pro výběrové řízení
  • komunikace s kolegy v kanceláři i z jiných zemí v regionu CEE
  • koordinace logistiky a dopravy zboží k zákazníkovi

PROFIL KANDIDÁTA
  • angličtina na úrovni alespoň B2 (pro písemnou i mluvenou komunikaci)
  • uživatelská znalost MS Office
  • komunikační dovednosti, příjemné vystupování
  • pečlivost a zodpovědnost
  • práce na podobné pozici výhodou
  • znalost systému SAP výhodou

NABÍZÍME
  • práce na hlavní pracovní poměr
  • dovolená navíc
  • stravenky
  • flexibilní pracovní doma
  • možnost home office

Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte nám poslat svůj životopis.

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontaktní osoba

Barbora Lásková
Zavolat
Máte zájem o tuto nabídku?
Vyplňte prosím odpovědní formulář.






Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami.