18 500 Kč
Specialista/ka konsolidací s IFRS
Naším klientem je společnost působící v oblasti prémiových polyuretanových povrchů. Do nově vznikajícího oddělení SCC nyní hledají zkušeného specialistu pro konsolidace. Máte v této oblasti praxi a chcete pracovat na mezinárodní úrovni a pravidelně komunikovat v rámci Evropy, Asie i Ameriky? Pak čtěte dál!
POPIS POZICE
PROFIL KANDIDÁTA
NABÍZÍME
Pokud máte potřebné zkušenosti a chcete se stát součástí našeho týmu, neváhejte mi zaslat svůj životopis nejlépe v anglickém jazyce.
Těším se na vaše reakce!
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
POPIS POZICE
- Zodpovědnost za přípravu pravidelného konsolidovaného hospodářského výsledku skupiny podle německých účetních standardů (German GAAP) a daňových předpisů
- Zodpovědnost za definici interních pravidel a postupů pro konsolidaci
- Vývoj a udržování účinné pracovních vztahů v rámci finanční komunity skupiny a v rámci transformačních projektů
- Spolupráce při definici účetních pravidel a postupů v rámci skupiny
- Funkce kompetentní kontaktní osoby - odpovědnost za zpracování dotazů, zpráv a analýz
- Správa komunikace ohledně nutných úprav v místní účetní knize
- Spolupráce s kontrolními orgány skupiny a dalšími externími partnery
- Úzká spolupráce s účetním oddělením/controllingem a interními odděleními při shromažďování, analýze a interpretaci relevantních finančních dat
- Provádění pravidelných reportů nadřízenému
PROFIL KANDIDÁTA
- Magisterský nebo bakalářský titul v oboru účetnictví nebo souvisejícím oboru
- 3 a více let zkušeností ve stejné nebo podobné roli v oddělení financí / auditu
- Pokročilé znalosti účetních principů a standardů (German GAAP, IFRS)
- Podnikatelské myšlení a touha podporovat a vytvářet změny
- Dobré porozumění podnikovým procesům v ERP systému (např. SAP FI/CO)
- Schopnost řešit složité účetní situace
- Vynikající pracovní znalost nástrojů Microsoft Office (zejména Excel)
- Otevřenost a dobré komunikační dovednosti, schopnost komunikovat s vedením, klíčovými zainteresovanými stranami a zaměstnanci na profesionální úrovni
- Plynulá znalost češtiny a angličtiny; znalost němčiny je výhodou
- Schopnost pracovat v týmu a motivovat členy týmu
NABÍZÍME
- týden dovolené navíc, abyste měli možnost si pořádně odpočinout
- stravenky na oběd třeba s kolegy
- příspěvěk na penzijní připojištění pro vetší jistotu do budoucna
- zajímavé fianční ohodnocení - za svou práci budete patřičně odměněni
- 13.plat jako odměnu za dobře odvedenou práci
Pokud máte potřebné zkušenosti a chcete se stát součástí našeho týmu, neváhejte mi zaslat svůj životopis nejlépe v anglickém jazyce.
Těším se na vaše reakce!
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Další nabídky v lokalitě Mladá Boleslav
29 000 - 35 000 Kč
Kuchaři II.
25 000 Kč
Lakýrníci
20 910 - 31 490 Kč
Lékaři na interní oddělení
22 000 - 27 000 Kč