26 000 - 28 000 Kč
Zákaznická podpora a správa obsahu e-shopu
Kontakt: Friedlová Martina, tel.: 775 228 788, e-mail: martina.friedlova@kokiska.cz
Koho že to právě hledáme? Třeba to budeš zrovna ty, kdo rozšíří náš tým! Mrkni na naší nabídku a určitě se nám ozvi.
Do našeho týmu customer care hledáme nadšence se zápalem pro nakupování a komunikaci. Protože kdo dokáže lépe pomoci zákazníkovi, než ten, který také rád nakupuje?
Spolu s naším týmem budeš pro naše zákazníky první kontaktní osobou.
Náplní práce je zodpovídání všech dotazů od našich zákazníků na témata produkty, doba dodání, platby, informace k reklamacím a mnoho dalšího.
Vždy se snažíme najít nejen správné řešení, ale hlavně vykouzlit zákazníkovi úsměv na tváři. Společně také budeme pracovat na zvyšování standardů naší zákaznické péče.
A to vše v našich moderních kancelářích v Karlových Varech.
Proč pracovat zrovna u nás?
- multijazyčný tým - prodáváme nejen v České republice ale také na Slovensku, Maďarsku, Polsku, Bulharsku, Rumunsku a Chorvatsku
- zajímá tě náš sortiment? Tak určitě mrkni na naše webové stránky - www.kokiskashop.cz a www.gorillasports.cz
- firemní kultura je budovaná na důvěře a otevřenosti
- dostaneš kompletní zaučení a koučink od našich zkušených kolegů
- nabízíme široký systém benefitů - občerstvení na pracovišti, mimořádné a vánoční odměny, sick days, teambuilding, vzdělávání, částečný home office (po kompletním zaučení), stravenkový paušál
Co u nás tedy budeš dělat?
- komunikovat se zákazníky (telefon, email, chat) a odpovídat na jejich otázky
- kontrolovat příchozí objednávky a řešit individuální přání zákazníků
- přidávat nové produkty, ale také upravovat již existující, případně opravovat chyby a překlepy
Co očekáváme my od Tebe?
- rozhled v oblasti internetového obchodu a jeho základní znalost
- uživatelská znalost PC, textového a tabulkového editoru
- uvítáme anglický jazyk alespoň na úrovni A2 a chuť se dále zlepšovat
- výborné vyjadřovací schopnosti
- komunikativnost - nebát se zvedat telefon a zjistit co zákazník potřebuje
- přátelské a sebevědomé vystupování i v obtížných situacích
- preciznost, smysl pro detail a musíš být týmový hráč
Zbývající, ale důležité informace pro Tebe:
- platové ohodnocení 26000 - 28000,- Kč
- stravenkový paušál
- vánoční odměna 400,- Kč za každý odpracovaný měsíc
- sick days 40 hodin
- dovolená 20 dní (= 160 hodin)
- home office (max. 4 dny v měsíci)
- turnusové služby (krátký - dlouhý týden)
- datum nástupu: možný ihned
Koho že to právě hledáme? Třeba to budeš zrovna ty, kdo rozšíří náš tým! Mrkni na naší nabídku a určitě se nám ozvi.
Do našeho týmu customer care hledáme nadšence se zápalem pro nakupování a komunikaci. Protože kdo dokáže lépe pomoci zákazníkovi, než ten, který také rád nakupuje?
Spolu s naším týmem budeš pro naše zákazníky první kontaktní osobou.
Náplní práce je zodpovídání všech dotazů od našich zákazníků na témata produkty, doba dodání, platby, informace k reklamacím a mnoho dalšího.
Vždy se snažíme najít nejen správné řešení, ale hlavně vykouzlit zákazníkovi úsměv na tváři. Společně také budeme pracovat na zvyšování standardů naší zákaznické péče.
A to vše v našich moderních kancelářích v Karlových Varech.
Proč pracovat zrovna u nás?
- multijazyčný tým - prodáváme nejen v České republice ale také na Slovensku, Maďarsku, Polsku, Bulharsku, Rumunsku a Chorvatsku
- zajímá tě náš sortiment? Tak určitě mrkni na naše webové stránky - www.kokiskashop.cz a www.gorillasports.cz
- firemní kultura je budovaná na důvěře a otevřenosti
- dostaneš kompletní zaučení a koučink od našich zkušených kolegů
- nabízíme široký systém benefitů - občerstvení na pracovišti, mimořádné a vánoční odměny, sick days, teambuilding, vzdělávání, částečný home office (po kompletním zaučení), stravenkový paušál
Co u nás tedy budeš dělat?
- komunikovat se zákazníky (telefon, email, chat) a odpovídat na jejich otázky
- kontrolovat příchozí objednávky a řešit individuální přání zákazníků
- přidávat nové produkty, ale také upravovat již existující, případně opravovat chyby a překlepy
Co očekáváme my od Tebe?
- rozhled v oblasti internetového obchodu a jeho základní znalost
- uživatelská znalost PC, textového a tabulkového editoru
- uvítáme anglický jazyk alespoň na úrovni A2 a chuť se dále zlepšovat
- výborné vyjadřovací schopnosti
- komunikativnost - nebát se zvedat telefon a zjistit co zákazník potřebuje
- přátelské a sebevědomé vystupování i v obtížných situacích
- preciznost, smysl pro detail a musíš být týmový hráč
Zbývající, ale důležité informace pro Tebe:
- platové ohodnocení 26000 - 28000,- Kč
- stravenkový paušál
- vánoční odměna 400,- Kč za každý odpracovaný měsíc
- sick days 40 hodin
- dovolená 20 dní (= 160 hodin)
- home office (max. 4 dny v měsíci)
- turnusové služby (krátký - dlouhý týden)
- datum nástupu: možný ihned
Další nabídky v lokalitě Karlovy Vary
18 900 Kč
DĚLNÍCI VE STAVEBNICTVÍ
Karlovy Vary
Mykola Fihurskyy
Plný úvazek
14. února
32 000 Kč
FYZIOTERAPEUT
Karlovy Vary
CENTRUM LÉČEBNÉ REHABILITACE..
Plný úvazek
13. února
21 300 Kč
KUCHAŘ/KA
Karlovy Vary
WOKTOGO s.r.o.
Plný úvazek
4. dubna
29 400 - 51 900 Kč
LÉKAŘ/KA
Karlovy Vary
Karlovarská krajská..
Plný úvazek
Ubytování
10. dubna
18 900 Kč
OBSLUHA KEBABU/KEBAB MISTR
Karlovy Vary
Ahura kebab s.r.o.
Plný úvazek
14. února