Obchodní referent | Zpracování faktur a objednávek

Brno
Plný úvazek
Neurčeno
Brněnská rodinná firma, která je již přes 20 let předním a výhradním dodavatelem techniky a komponent pro průmyslovou a domovní automatizaci, hledá dalšího člena do týmu na pozici Obchodního referenta! Jako obchodní referent bude zajišťovat objednávky, zpracovávat faktury a komunikovat s klienty i dodavateli, a to také v anglickém jazyce!

POPIS POZICE
  • Zpracovávat faktury
  • Objednávat zboží od dodavatelů a zajišťovat jeho následné uskladnění či převoz
  • Komunikovat se zákazníky a zahraničními dodavateli (emailem i telefonicky)
  • Řešit případné reklamace
  • Zajišťovat administartivní činnosti spojené s rolí

PROFIL KANDIDÁTA
  • Komunikace v anglickém jazyce pro Vás není problém (komunikace s klienty/dodavateli)
  • Máte předešlé zkušenosti na obdobné pozici
  • Máte zkušenost s vypracováním faktur a objednávkami
  • Orientujete se v MS Office

NABÍZÍME
  • Týden dovolené navíc
  • Kurz anglického jazyka v rámci společnosti
  • Fitness ve firmě
  • Příspěvek na stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Odměňování dle obchodních výsledků firmy, věrnostní programy
  • Smlouvu na HPP
  • Firemní sportovní a kulturní akce

Pokud Vás pozice zaujala a chcete se dozvědět více, pošlete mi své CV přes odpovědní formulář nebo na email: michaela.nagyova@manpower.cz. Budu se těšit!

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontaktní osoba

Michaela Nagyová
Zavolat
Máte zájem o tuto nabídku?
Vyplňte prosím odpovědní formulář.






Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami.