Logistický administrativní referent

Nýřany
Plný úvazek
Neurčeno
Máš předchozí zkušenost v logistice alespoň jeden rok a angličtinu pro běžnou komunikaci ?
Pokud hledáš firmu, která ti umožní po zaučení i 2 dny pracovat z domova a moderní zázemí, pošli nám svůj životopis.

POPIS POZICE
  • zpracování objednávek od zákazníků
  • zadávání skladových zásob do interního systému
  • příprava dokumentace + správa přijatých faktur
  • pravidelný reporting
  • spolupráce napříč celou firmou - sklad, projektový tým
  • účast na pravidelných meetingách
  • komunikace se zákazníky, dodavateli a dopravci
  • zlepšování logistických procesů
  • řešení případných reklamací

PROFIL KANDIDÁTA
  • předchozí praxe v logistice - výrobní logistika, sklad (1-2 roky)
  • ŘP B
  • angličtina alespoň na úrovni B1/B2 - komunikace převážně písemnou formou

NABÍZÍME
  • nástupní mzda 36 000 Kč, po zkušební době navýšení
  • 13. plat
  • částečný homeoffice (2 dny v týdnu)
  • flexibilní pracovní doba
  • dotované stravování ve firemní kantýně
  • přípsěvek na volnočasové aktivity v podobě benefitní karty
  • sick days
  • 25 dní dovolené
  • vzdělávací kurzy v pracovní době
  • jazykové kurzy
  • důkladné zaškolení

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontaktní osoba

Markéta Šlechtová
Zavolat
Máte zájem o tuto nabídku?
Vyplňte prosím odpovědní formulář.






Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami.