Finanční účetní, centrum Prahy (40-45 tis.Kč), projekční společnost

  Praha
 Plný úvazek
 Neurčeno
Vaše náplň práce
  • dodržování termínů pro podklady pro reporting a ve styku s úřady
  • bezchybné vedení účetnictví v souladu s platnými právními předpisy
  • budete členem týmu přechodu na účetní software Oracle a podílet se na jeho implementaci
  • V oblasti účtování všeobecně:
  • odpovídá za správné zaúčtování všech účetních dokladů ve společnosti ve smyslu platného znění zákona o účetnictví
  • eviduje dodavatelské faktury a dává do banky příkazy pro jejich proplacení; eviduje zadržené faktury
  • dbá na včasné provádění účetních operací v účetním systému SAP
  • udržuje a kontroluje správnou funkci saldokonta v modulu Účetnictví
  • měsíčně kontroluje zůstatky rozvahových účtů - dokladová inventura
  • odpovídá a provádí účtování organizační složky na Slovensku včetně saldokont a eliminací
  • provádí veškeré účetní operace týkající se investičního a drobného majetku
  • provádí veškeré účetní operace přes vnitřní doklady-stravenky, CCS karty, VISA karty, leasing, dohadné položky, rezervy, časové rozlišení nákladů, rozpracovanost
  • na základě údajů z účetnictví sestavuje a odesílá přiznání k DPH
  • zpracovává podklady pro daňové přiznání k dani z příjmů právnických osob
  • provádí výpočet odložené daně
  • V oblasti státní statistiky:
  • na základě účetní uzávěrky vyplňuje a odesílá dotazníky Českého statistického úřadu (měsíční, čtvrtletní a roční) a ostatní statistické výkazy na příslušná ministerstva
  • V oblasti majetku:
  • zpracovává zařazovací protokoly, převodky, vyřazovací protokoly DHM, DNM, DDHM, DDNM
  • sleduje a vypracovává přehledy majetku
  • připravuje podklady pro roční inventarizaci majetku a provádí její vypořádání
  • eviduje rozhlasové a televizní přijímače a dává příkaz pro platbu jejich poplatků

Váš profil
  • minimálně 3 roky praxe se samostatným vedením kompletního účetnictví firmy
  • znalost daňové, účetní a související legislativy
  • velmi dobrá znalost systému SAP (či Oracle)
  • dobrou znalost práce na PC, Word, Excel, Outlook
  • angličtina na pokročilé úrovni
  • samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, systematičnost, aktivní přístup
  • výhodou je praxe v mezinárodní společnosti

Naše nabídka
  • práci na významných projektech v ČR i v zahraničí
  • malý přátelský tým
  • kancelář v centru Prahy
  • služební telefon a laptop
  • možnost občasné práce z domova
  • firemní benefity – stravenky, flexipassy, občerstvení na pracovišti, teambuildingy
  • 25 dní dovolené
  • jazykové kurzy, školení a osobní rozvoj

Další nabídky v lokalitě Praha

Kontaktní osoba

Lenka Majorová

Máte zájem o tuto nabídku?
Vyplňte prosím odpovědní formulář.






Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami.