Office Assistant / Recepční (vhodné i pro absolventy)

  České Budějovice
 Plný úvazek
 Neurčeno
Máte organizační schopnosti? Profesionální vystupování a znalost angličtiny? Práce s lidmi Vás baví a správu administrativy máte v malíku? Pak hledáme právě vás!
Mezinárodní firma přijme do svého týmu aktivního člověka s pozitivním přístupem k práci. Čeká Vás příjemný kolektiv i pracovní prostředí, zajímavé benefity a možnost osobního rozvoje.

POPIS POZICE
  • Správa administrativní agendy kanceláře
  • Evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence, organizace kurýrních služeb
  • Objednávání a evidence kancelářských potřeb, zajištění cateringových služeb, restauračních rezervací
  • Obsluha kancelářské techniky: kopírování, tisk
  • Zajištění vstupních karet pro nově příchozí zaměstnance
  • Další administrativní úkony dle potřeb vedoucích pracovníků

PROFIL KANDIDÁTA
  • SŠ nebo VŠ vzdělání
  • Velmi dobré organizační schopnosti, profesionální vystupování a komunikační dovednosti
  • Znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook
  • Pokročilá znalost angličtiny (min. B2)
  • Pozitivní a pro-zákaznický přístup k práci, samostatnost, schopnost řešit problémy
  • Časová flexibilita

NABÍZÍME
  • Práci ve stále se rozvíjející mezinárodní společnosti
  • Možnost využívat anglický na denní bázi
  • Motivační finanční ohodnocení
  • Moderní a přátelské pracovní prostředí
  • Možnost využívat home office
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Příspěvek na stravné
  • Příspěvek na dopravu
  • 5 týdnů dovolené

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Další nabídky v lokalitě České Budějovice

Kontaktní osoba

Marie Valentová
Zavolat
Máte zájem o tuto nabídku?
Vyplňte prosím odpovědní formulář.





Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami.