HR Business Partner v mezinárodní společnosti

  Praha
 Plný úvazek
 Neurčeno
ManpowerGroup je firma s předním postavením na českém i světovém trhu v poskytování personálních služeb. Zároveň jsme i 15.největším zaměstnavatelem v ČR. Aktuálně mezi sebe hledáme novou kolegyni/nového kolegu, který posílí náš interní HR tým v roli “HR Business Partner”.

POPIS POZICE
V roli HR Business Partnera budete mít možnost skloubit své dosavadní zkušenosti s prostředím dynamické, obchodně orientované firmy. Kromě podpory manažerů a jejich týmů Vás rádi zapojíme do tvorby a kultivace HR domén (recruitmentu/onboardingu, vzdělávání a rozvoje, hodnocení a odměňování, HR IS, interních procesů, benefitů). Očekáváme drive a chuť podílet se na HR-ovských výzvách, hledat řešení a posouvat věci kupředu. Není třeba být odborníkem na vše, ale zkušenost z obdobné pozice se zaměřením na některou z HR oblastí je pro nás důležitá a dokážeme ji ocenit. Hledáte-li dynamičtější prostředí, přemýšlíte změnově a uvítáte-li možnost tvořit a zlepšovat interní procesy a inovovat, pak o Vás rádi uslyšíme.

PROFIL KANDIDÁTA
K nám na HR oddělení hledáme týmového hráče s příjemným vystupováním, praktika se změnovým duchem, parťáka, který je HR srdcař, dokáže a chce i při standardních HR rutinách budovat proklientské a profi HR služby. Odpovědný přístup, spolehlivost a schopnost řídit si priority jsou na této pozici důležité.
A co byste měl/a mít a umět:
  • Úspěšnou praxi na pozici HR BP či obdobné pozici minimálně 3 roky
  • Velmi dobrou znalost HR procesů - odborný přehled a praktické zkušenosti, ideálně expertnější znalost v některé z HR domén
  • Aktivní zkušenost s recruitmentem a chuť se v něm nadále rozvíjet
  • Velmi dobrou orientaci v zákoníku práce
  • Schopnost nadhledu, vnímání věcí v širších souvislostech
  • Analytické myšlení s orientací na výsledek
  • Změnový přístup a chuť hledat funkční řešení
  • Výborné komunikační, organizační a vyjednávací schopnosti
  • Aktivní znalost angličtiny (min. úroveň B2)
  • Pokročilou znalost práce s PC – balíček MS Office (zejména Word a Excel)

NABÍZÍME
  • Zázemí stabilní mezinárodní společnosti umožňující podílet se na regionálních (zahraničních) projektech
  • Ohodnocení odpovídající pozici a zkušenostem
  • Různorodou práci, kde je rozhodně prostor pro nové nápady, přístupy a vlastní seberealizaci
  • Menší přátelský HR tým, na který je spoleh a můžete se na něj vždy obrátit
  • Příjemné a moderní pracovní prostředí na centrále společnosti ve Florentinu
  • Flexibilní pracovní dobu + fungování v hybridní pracovním modelu (až 2 dny home office týdně)
  • Přátelskou firemní kulturu podporující CSR aktivity a uvědomělý přístup k životnímu prostředí
  • Možnost dalšího vzdělávání a kariérního růstu
  • Služební telefon a notebook
  • řadu dalších firemních benefitů: stravenky, týden dovolené navíc, 3 sick days, narozeninový den volna, CSR den, karta Multisport s příspěvkem zaměstnavatele, systém Cafeterie, odborná školení a jazykové kurzy v pracovní době, firemní akce a další.

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat. Zašlete nám svůj CV a pár vět o tom, proč si myslíte, že tato pozice je právě pro vás. Budeme se těšit!

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Další nabídky v lokalitě Praha

Kontaktní osoba

Veronika Polášková

Máte zájem o tuto nabídku?
Vyplňte prosím odpovědní formulář.





Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami.