Manažer personálního oddělení

  Olomouc
 Plný úvazek
 Středoškolské s maturitou
Máte zkušenosti s řízením HR oddělení, nastavováním procesů a stále Vás baví práce s lidmi? Nebojíte se zvednout telefon a diskutovat s uchazeči o jejich přínosu a zkušenostech, přitom Vás nezatíží zpracování běžné personální administrativy a hovoříte anglicky? Pak možná hledáme právě Vás!
  • spoluúčast na aktivním náboru nových zaměstnanců
  • koordinace HR aktivit, projektů, práce se sociálními sítěmi
  • úzká spolupráce s vedením, podpora dalších členů týmu
  • reporty, administrativa spjatá s personální oblastí
  • pomoc při realizaci adaptace nových zaměstnanců, vzdělávání, organizace pracovních workshopů
  • nastavování a správa personálních procesů
  • řízení menšího týmu

Váš profil
  • komunikativní znalost jazyka anglického slovem i písmem (ideálně B2)
  • praxe na personálním oddělení i v oblasti náboru (zvláště THP pozice)
  • velmi dobrá znalost práce na PC v rozsahu MS Office a internetu
  • komunikační dovednosti, nápaditost, podnikavost
  • Time management, schopnost stanovit si vlastní cíle, týmovost

Naše nabídka
  • příjemné pracovní prostředí se zázemím rozrůstající se moderní společnosti
  • kromě mzdy i několik dalších benefitů (dotované obědy, slevy na náš sortiment, …)
  • roční bonusy za dobře odvedenou práci
  • šance připojit se k fungujícímu projektu s velkými ambicemi
  • nabízíme více dnů dovolené, než nařizuje zákon a k tomu i sick days
  • profesní školení a workshopy
  • mezinárodní parta kolegů
  • místo práce: Olomouc centrum
Pokud Vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis. Jestliže připojíte pár úvodních slov do průvodního dopisu, o to více se na Vás budeme těšit při osobním setkání!

Další nabídky v lokalitě Olomouc

Kontaktní osoba

Markéta Burešová

Máte zájem o tuto nabídku?
Vyplňte prosím odpovědní formulář.





Odesláním formuláře souhlasíte s obchodními podmínkami.